To Toyota Auris αλλάζει... χέρια από blogger σε blogger!
Και να λοιπόν τα νέα μας… σχετικά με το προηγούμενο μου post.
Η Toyota Ελλάς σε συνεργασία με την OgilvyOne, προχωρά σε μια πρωτοποριακή ενέργεια παρέχοντας στους Έλληνες bloggers τη δυνατότητα να πάρουν το νέο Toyota Auris για μερικές μέρες, για ένα test-drive διαφορετικό από τα συνηθισμένα.
Στην συνέχεια μπορούν να καταγράψουν και να δημοσιεύσουν τις δικές τους εντυπώσεις μέσω του επίσημου blog της Toyota για το νέο Auris. Στόχος είναι να το οδηγήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι bloggers και να συγκεντρωθούν οι δημοσιεύσεις τους, ώστε το κοινό του Internet να αποκτήσει μια σφαιρική άποψη για το νέο μοντέλο της Toyota.
Όσοι δεν είναι bloggers έχουν και οι ίδιοι την ευκαιρία να γνωρίσουν το Auris από κοντά, συμπληρώνοντας την online αίτηση για test drive. Όλοι όσοι κάνουν test drive μπαίνουν σε κλήρωση για ένα σαββατοκύριακο σε Πήλιο, Μονεμβασιά, Ναύπλιο, Χαλκιδική και Μάνη οδηγώντας το νέο μοντέλο.
Πιστεύω ότι επικοινωνιακά η ενέργεια αυτή κατά κύριο λόγο είναι πρωτοποριακή. Όχι μόνο γιατί δεν έχει ξαναγίνει στη Ελλάδα αλλά και γιατί μια εταιρία σαν την Toyota τολμά να αφήσει τους καταναλωτές να κάνουν review ενός μοντέλου που στρατηγικά είναι asset για την εταιρία. Αναγνωρίζει δηλαδή ως σοβαρό Μέσο επικοινωνίας το Internet και πολύ περισσότερο τα blogs … δηλαδή «τη φωνή» και το γραπτό λόγο των ίδιων των καταναλωτών.
Απλά να πω ότι από την πλευρά της OgilvyOne η παραπάνω ενέργεια είναι μόνο η αρχή σε μια σειρά από άλλες καμπάνιες που με όχημα τεχνικές web 2.0 έχουν ως στόχο να αναδείξουν τα brands των πελατών μας.
Η Toyota Ελλάς σε συνεργασία με την OgilvyOne, προχωρά σε μια πρωτοποριακή ενέργεια παρέχοντας στους Έλληνες bloggers τη δυνατότητα να πάρουν το νέο Toyota Auris για μερικές μέρες, για ένα test-drive διαφορετικό από τα συνηθισμένα.
Στην συνέχεια μπορούν να καταγράψουν και να δημοσιεύσουν τις δικές τους εντυπώσεις μέσω του επίσημου blog της Toyota για το νέο Auris. Στόχος είναι να το οδηγήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι bloggers και να συγκεντρωθούν οι δημοσιεύσεις τους, ώστε το κοινό του Internet να αποκτήσει μια σφαιρική άποψη για το νέο μοντέλο της Toyota.
Όσοι δεν είναι bloggers έχουν και οι ίδιοι την ευκαιρία να γνωρίσουν το Auris από κοντά, συμπληρώνοντας την online αίτηση για test drive. Όλοι όσοι κάνουν test drive μπαίνουν σε κλήρωση για ένα σαββατοκύριακο σε Πήλιο, Μονεμβασιά, Ναύπλιο, Χαλκιδική και Μάνη οδηγώντας το νέο μοντέλο.
Πιστεύω ότι επικοινωνιακά η ενέργεια αυτή κατά κύριο λόγο είναι πρωτοποριακή. Όχι μόνο γιατί δεν έχει ξαναγίνει στη Ελλάδα αλλά και γιατί μια εταιρία σαν την Toyota τολμά να αφήσει τους καταναλωτές να κάνουν review ενός μοντέλου που στρατηγικά είναι asset για την εταιρία. Αναγνωρίζει δηλαδή ως σοβαρό Μέσο επικοινωνίας το Internet και πολύ περισσότερο τα blogs … δηλαδή «τη φωνή» και το γραπτό λόγο των ίδιων των καταναλωτών.
Απλά να πω ότι από την πλευρά της OgilvyOne η παραπάνω ενέργεια είναι μόνο η αρχή σε μια σειρά από άλλες καμπάνιες που με όχημα τεχνικές web 2.0 έχουν ως στόχο να αναδείξουν τα brands των πελατών μας.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home