Just Blogging My Thoughts...

Saturday, February 24, 2007

5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα...

Παίρνω πάσα από τον Πάνο για το “tagging game” για τα 5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα.... η που δεν ξέρετε σε όλη τους τη διάσταση...

1. Όταν ήμουν μικρός ήθελα να γίνω γιατρός γιατί ήταν ο παππούς μου και με έπρηζε η γιαγιά μου... «Χρηστάκι.... γιατρός να γίνεις σαν τον παππού σου και να βοηθάς τον κόσμο». Έτσι άρχισα να κυνηγάω τα κοριτσάκια για να τα εξετάζω... και μου άρεσε η σκέψη και ήθελα να γίνω γυναικολόγος...

2. Στη συνέχεια από το πολύ Bruce Lee μου την κάρφωσε να γίνω Νίντζα και έτρεχα να αγοράζω «αστεράκια» και φισοκάλαμα. Έχω δει όλες τις ταινίες με καράτε...Μια φορά προσπαθούσα να πετύχω ένα δέντρο με ένα «αστεράκι» και μου έφυγε και καρφώθηκε σε μια πόρτα αυτοκινήτου...

3. Έχω ασχοληθεί με ότι υπάρχει σε αυτό τον κόσμο σχετικό με αθλητισμό... έχω βγει πρωταθλητής στο άλμα εις μήκος στο πρωτάθλημα σχολείων αττικής, έχω τρέξει σε άπειρες διοργανώσεις στίβου, έχω παίξει ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, baseball, handball, beachvolley, squash, tennis, ping pong, waterpolo έχω κάνει go kart, ski, snowboard, έχω παίξει subbuteo, παίζω playstation... και στοίχημα J
Και τώρα που μου το θύμισε ο Πάνος έχω ασχοληθεί και με το Υo-Υo με αγαπημένη τεχνική αυτή που ονομάζεται «σκυλάκι» όπου το Υo-Υo μαγκώνει στο μπατζάκι του παντελονιού.

4. Είμαι άρρωστος με την ΑΕΚ... όποτε είναι να προγραμματίσω απόδραση ΣΚ το πρώτο που κοιτάω είναι το calendar της ομάδας να δω εάν παίζει εντός έδρας. Εάν ναι δεν πάω πουθενά. Μάλιστα εάν είναι να πάω εξωτερικό κανονίζω τις πτήσεις έτσι ώστε να προλαβαίνω του αγώνες. Την τελευταία φορά κανόνισα να γυρίσω από το εξωτερικό μια ώρα πριν το ντέρμπυ με τον ΠΑΟ... προσγειώθηκα και πήγα κατευθείαν από το αεροδρόμιο (είχα βάλει ένα μήνα πριν το διαρκείας μου μέσα στο διαβατήριο...) και τελικά έφαγα και 4 γκολ! Από όσο θυμάμαι όλες οι κοπέλες με τις οποίες είχα σχέση μισούν την ΑΕΚ... και ας μην ασχολούνται με το ποδόσφαιρο όταν τα χαλάμε γίνονται Ολυμπιακός. Γιατί άραγε?

5. Έχω τρέλα με τη θάλασσα. Κάνω μπάνιο 8 μήνες το χρόνο, Απρίλιο με Νοέμβριο. Όταν ήμουν στη Βοστόνη τα καλοκαίρια έτρεχα σε κάτι ωκεανούς να κάνω μπάνιο ... και μου έκανε απορία γιατί δεν έμπαινε κανένας άλλος μέσα. Κατάλαβα όταν το επιχείρησα... είχε 5 βαθμούς. Στη συνέχεια όταν μετακόμισα στη Νέα Υόρκη και δεν προλάβαινα το ΣΚ να οδηγήσω 3 ώρες για να βρω θάλασσα, πήγαινα σε κάτι πισίνες σε ξενοδοχεία. Όμως καμιά σχέση με Ελλάδα ο ήλιος.... δεν μαυρίζεις με τίποτα. Έτσι μια μέρα τα πήρα που ήμουν κάτασπρος και μπήκα σε solarium. Ήταν ένας θάλαμος από αυτούς που είσαι όρθιος όπως ο γύρος που ψήνεται. Από τη μανία μου να μαυρίσω έμεινα 25 λεπτά. Δεν θέλετε να ξέρετε πως βγήκα...


Για να δούμε τι θα μας πουν οι:
Στέφανος
Παναγιώτης
Κώστας
Βασίλης
Δημήτρης

3 Comments:

  • Από το 5ο σου έμεινε το μόνιμο μαύρισμα; :-)

    By Blogger Panos, At 5:56 AM  

  • χρήστο μου, και εγώ που νόμιζα ότι ήσουν βέρος λατίνος???

    By Blogger friend, At 9:14 AM  

  • για να μην μπερδεύεσαι
    friend = eleni

    By Blogger friend, At 9:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home